I cirklar.

Ingen vet vad jag kretsar kring

 

Förr låg alla pennor i en låda

och alla papper, i en annan

Förr fanns inte du

 

Vi sprang hela tiden, tror jag

 

Jag måste lägga mig nu, och inte sova

Vitt, vitt, vitt, femme femmeuse

 

En dag kommer den dagen att vara här, kanske

En dag kommer jag aldrig mer att göra det jag gjorde

Jag kommer att sitta fast, och du med

mot all tid.

 

Drums. Drums in the deep.

 

Varför är jag så rädd för regler ?

One thought on “I cirklar.

Kommentera

