två händelser.

igår var Dagen för två positiva händelser som kanske kommer att ge positiva resultat. och mest positiva av allt var att det var konsekvenser av mina egna ansträngningar och viljor.

det var så skönt! lite svårare att se det mörka, för ljuset ville in överallt.

imorgon reser jag iväg. kände mig lite rädd vid tanken, men den rädslan viftade jag bort som vore den en irriterande fluga. och den rörelsen har jag fått mycket övning på, på sista tiden.

att inte leva här och i nuet är att missa livet.

Kommentera

